Retourneren

Retouren.
Retourzendingen worden geaccepteerd indien:
1. er vooraf contact is geweest via mail, telefoon of anders,
2. de zending voldoende gefrankeerd is,
3. de afzender vermeld wordt, en
4. het via email verkregen retour nummer (RMA-nummer) op de buitenkant vermeld is.
Zendingen die hier niet aan voldoen kunnen worden geweigerd en daardoor automatisch geretourneerd aan de afzender.

Herroepingsrecht
Herroepingaanvraag
Retourverzendlabel

Kosteloos retourneren.
Bij een garantie of defect kunt u het product kosteloos retourneren. Verpakt u te allen tijde uw bestelling zeer goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. Om het geheel te bespoedigen vragen wij u met klem bovenstaande retour procedure te volgen.
Wij verzoeken u het aankoop- en/of verzendbewijs te bewaren en deze bij een retour/garantie claim met het product mee te sturen.

Garanties.
Wanneer u een product bij ons koopt heeft u te allen tijde, mits u het product normaal gebruikt, recht op een goed product. Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u contact met ons opnemen. [email protected] of [email protected]. (Op al onze producten zit minimaal 1 jaar garantie.)

Uitzonderingen.
De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:
Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, in-ear-headsets, tandenborstels en scheer-, of epileer koppen (indien geopend).

Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.
Aansluitpunten van onder andere modules, koolborstels, schakelaars, deurrelais, e.a. zijn vanuit de fabrikant geconserveerd. Mochten deze bij binnenkomst van een retourzending beschadigd zijn (aangesloten) dan worden deze niet altijd volledig vergoed. Het vergoedingspercentage wordt bepaalt na controle van mijnOnderdelenhuis.nl. Aangenomen wordt dat dit van te voren juist door u of ons is uitgezocht. Heeft u vragen over de mogelijkheid tot ruiling van uw product? Neem dan contact op : [email protected] of [email protected].

Levering niet correct of niet compleet.
Wanneer u constateert dat het product dat u heeft ontvangen zichtbaar afwijkt van wat u heeft besteld (LET OP! dit kan ook een vervangend artikel zijn van het geen u besteld heeft) dan kunt u het aan ons retourneren. Wij adviseren om direct melding te doen, als u constateert dat u het verkeerde product toegezonden heeft gekregen via [email protected] of [email protected]. Vermeld het artikel wat u ontvangen heeft samen met begeleidende foto’s indien mogelijk. Wij adviseren dit binnen een termijn van 3 werkdagen na ontvangst te doen. Neem het product in geen geval in gebruik. Alleen ongebruikte en ongeopende producten komen voor kosteloze vervanging in aanmerking. mijnOnderdelenhuis.nl draagt zorg voor kosteloze nalevering van de ontbrekende artikelen.

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
← Keer terug naar de backoffice    De drukste periode bij PostNL is aangebroken! Houd u rekening met een eventuele vertraging in uw verzending. www.postnl.nl/klantenservice Verbergen